در صورت داشتن سوال يا بروز مشکل در سايت با ما تماس بگيريد 09304293050
کتاب انگلیسی مجازی آنلاین

جستجو

کتابهاي انگليسي

نمونه سوال و کتابهای معلم جواب ورک بوک کانون زبان دانلود کتابهای فامیلی اند فرندز محل تبليغات شما محل تبليغات شما منابع آموزشی کتابهای اسپیک نو محل تبليغات شما محل تبليغات شما محل تبليغات شما محل تبليغات شما محل تبليغات شما

موضوعات

کتابهای زبان بزرگسالان
کتابهای زبان نوجوانان
کتابهای زبان کودکان
منابع آزمونهای زبان
آموزش زبان انگلیسی
دانلود نرم افزار
موبایل
بازی
فناوری - IT
فیلمهای آموزشی
انیمیشن-کارتون
همراه اول-ایرانسل
کتابخانه مجازی آنلاین
مقاطع تحصیلی
خدمات سایت
آموزش آی تی
زبان آلمانی
ترفند

به مجازی آنلاین خوش آمدید

جواب کتاب انگلیسی کانون زبان
کانال مجازي آنلاين را دنبال کنيد : Telegram Channel : @Majazionline

معرفی8 نرم افزار رایگان ضبط و ویرایش صدا

ویرایشگرهای صوتی دیجیتالی به عنوان یک برنامه کامپیوتری برای دستکاری و ویرایش و ادیت فایل های صوتی به کار می رود. اصولا از ویرایشگر های صوتی برای ضبط صدا ، ویرایش مدت زمان ، ترکیب بخش های مختلف صدا ، اعمال جلوه های ویژه برای تقویت صدا و ایجاد و تبدیل فرمت های مختلف صوتی به کار می رود.

مخصوصا افرادی از ویرایشگرهای رایگان صوتی استفاده می کنند که یا کاربر عادی هستند و یا قصد دارند تا پادکستی برای سایت یا وبلاگ خود و حتی فیلم های آموزشی بسازند!

از اینرو سعی شده تا در این پست مجموعه ای از نرم افزارهای رایگان صدا و صوت معرفی شود.

1- Audacity

نرم افزار رایگان Audacity یک برنامه اوپن سورس برای ضبط و ویرایش صدا است. از طریق این برنامه می توانید به امکاناتی مانند ویرایش از طریق COPY، CUT و PASTE اصوات، IMPORT و EXPORT کردن فایل های WAV، AIFF، MP3، OGG و … ، میکس کردن چند TRACK، تعداد بسیار زیادی افکت های دیجیتالی و پلاگین، حذف نویز، پشتیبانی از حالت های MULTI-CHANNEL و امکانات فراوان دیگری برسید.

با استفاده از این ابزار می توان به تقویت صدای شیار صوتی ، جداسازی صدای خواننده یا نویز پس‌ زمینه ، تغییر سرعت و ضرب ‌آهنگ و اختلاط صداها با جلوه‌ های مختلف پرداخت.

Audacity

2- Power Sound Editor

نرم افزار Power Sound Editor یک ویرایشگر قدرتمند صوتی و تصویری است که از بسیاری امکانات و عملکردهای پیشرفته یک ویرایشگر برخوردار است. شما می توانید از این برنامه رایگان برای ضبط ، ویرایش و ترکیب بخش های مختلف صوتی ، اضافه کردن افکت های مختلف ، رایت بر روی cd ، ارسال صداها به ایمیل و … استفاده کنید.

power sound editor

3- Mp3DirectCut

نرم افزار Mp3DirectCut یک برنامه رایگان ویرایش و ضبط فایل های صوتی MP3 می باشد. توسط این نرم افزار می توانید به طور مستقیم فایل صوتی خود را برش داده و جابجا کنید و یا میزان صدای آن را تغییر دهید. این نرم افزار زمان ویرایش را کاهش می دهد و همچنین کیفیت اصلی فایل شما تغییر نخواهد کرد و علت اصلی این است که برای ویرایش نیازی به تبدیل فرمت فایل صوتی شما نیست.

mp3directcut

4- Music Editor Free

نرم افزار Music Editor Free به شما این امکان را می دهد که موزیک ها و صداهای دلخواهتان را به هر روشی به سادگی ویرایش کنید. همچنین این برنامه امکان قرار دادن افکت، میکس و … را برای کاربران فراهم کرده است. از دیگر قابلیتهای برنامه امکان Cut , Copy و … افکت ها، قطعات و … میباشد. این برنامه یک ابزار کامل برای ویرایش صداها میباشد که در مقایسه با نرم افزارهای غیر رایگان ویرایش صدا عملکرد خوبی دارد.

music editor

5- Wavosaur

نرم افزار Wavosaur به عنوان یک برنامه رایگان قادر است کلیه فایل های صوتی را با فرمتهای wave – mp3 و دیگر فرمتها را ویرایش کرده و عملیات Copy , Past و کونورت Convert و کلیه عملیات را روی صدا انجام دهد.

این نرم افزار در رجیستری نصب نمی شود و به همین علت بار زیادی روی سیستم ندارد و همچنین پلاگین هایی نیز برای آن نوشته شده که با نصب این پلاگینها دارای قدرت بیشتری خواهد شد. همچنین صدای ضبط شده را می توانید به فرمت های مختلفی نظیر WAV, OGG, AIFF, IFF, AU, SND, VOX, VOC, WVV, MP3 ذخیره کنید.

wavosaur

6- WavePad Sound Editor

شما با استفاده از نرم افزار WavePad Sound Editor قادر خواهید بود تا هرگونه فایل صوتی را ویرایش کرده و یا بواسطه آن اقدام به ضبط صدا کنید و ویرایش های لازم را بر روی آن اعمال کنید.

بطور مثال می توانید قسمتی از فایلهای صوتی را برش داده , چندین فایل صوتی را به یکدیگر متصل کنید و افکت های مختلفی مانند اکو , تقویت و کاهش صدا , حذف نویزهای موجود در صدا , حذف صداهای ناخواسته و… را بر روی آنها اعمال کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و ویرایش اکثر فرمت های صوتی مانند wav, mp3, vox, gsm, wma, real audio, au, aif, flac, ogg را دارا می باشد و شما می توانید بصورت دسته ای اقدام به ویرایش فایلها کنید و سپس آنها را با کیفیت بالا ذخیره کنید.

wavepad sound editor

7- DJ Audio Editor

DJ Audio Editor نام نرم افزار رایگان و حرفه ای می باشد که به کمک آن قادر به ویرایش فایل های صوتی خود خواهید بود. این نرم افزار از ابزارهای و امکانات مختلفی برخوردار می باشد که به وسیله آن ها کاربران قادر به انجام امور مختلفی نظیر ویرایش فایل های صوتی ( برش ، کپی یک قسمت و تکرار آن ، حذف صدا ها و .. ) ، قرار دادن افکت های صوتی بر روی فایل ها و آهنگ ها ، اعمال تنظیمات برای افزایش و یا کاهش کیفیت فایل های صوتی و … می باشند.

dj audio editor

8- Free Wave MP3 Editor

برنامه Free Wave MP3 Editor یک ویرایشگر صدا برای ویندوز است. این برنامه به شما اجازه می دهد تا به ضبط و ویرایش صدا و صوت بپردازید. شما می توانید قطعات صدا را برش ، کپی و به هم بچسبانید و در صورت لزوم برخی افکت ها مثل رفع و کاهش سر و صداها و تقویت صوت را اعمال کنید.

wave mp3 editor

خب شما برای ادیت و ویرایش فایل صوتی خود از چه ابزارهای دیگری استفاده می کنید؟

گردآوری وتنظیم: www.majazionline.ir

کانال مجازي آنلاين را دنبال کنيد : telegram.me/majazionline

اين مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذاريد
1265 شنبه 28 اردیبهشت 1392 majazionline نظرات (0)موضوع(معرفی نرم افزار)

آخرين مطالب ارسالي

-براي پاسخ سريع لطفا با شماره 09304293050 تماس بگيريد


کد امنیتی رفرش
قوانين بخش نظرات
1 - نظرات اسپم و تبليغاتي تاييد نخواهد شد.
2 - فقط نظراتي که جنبه عمومي داشته باشند تاييد و منتشر مي شوند.
3 - نظرات فينگليش تاييد نخواهند شد.
4 - هرگونه درخواست و يا حل مشکلات فقط در انجمن امکان پذير است.
5 - لطفا انتقادات و پيشنهادات و همچنين درخواست هاي خود را از بخش هاي تماس با ما و درخواستي ها ارسال نماييد.

کانال مجازی آنلاین

کانال تلگرام مجازی آنلاین

مجوزهاي سايت

logo-samandehi

اطلاعات کاربري

مطالب پربازديد

مطالب تصادفي

آمار سايت

کل مطالب : 7587
کل نظرات : 1463
افراد آنلاين : 31
تعداد اعضا : 9716
بازديد کل سايت : 37,347,901