در صورت داشتن سوال يا بروز مشکل در سايت با ما تماس بگيريد 09304293050
کتاب انگلیسی مجازی آنلاین

جستجو

کتابهاي انگليسي

نمونه سوال و کتابهای معلم جواب ورک بوک کانون زبان دانلود کتابهای فامیلی اند فرندز محل تبليغات شما محل تبليغات شما منابع آموزشی کتابهای اسپیک نو محل تبليغات شما محل تبليغات شما محل تبليغات شما محل تبليغات شما محل تبليغات شما

موضوعات

کتابهای زبان بزرگسالان
کتابهای زبان نوجوانان
کتابهای زبان کودکان
منابع آزمونهای زبان
آموزش زبان انگلیسی
دانلود نرم افزار
موبایل
بازی
فناوری - IT
فیلمهای آموزشی
انیمیشن-کارتون
همراه اول-ایرانسل
کتابخانه مجازی آنلاین
مقاطع تحصیلی
خدمات سایت
آموزش آی تی
زبان آلمانی
ترفند

به مجازی آنلاین خوش آمدید

جواب کتاب انگلیسی کانون زبان
کانال مجازي آنلاين را دنبال کنيد : Telegram Channel : @Majazionline

معرفی ۵۰ سایت برتر جهان

www.majazionline.ir

امروزه اینترنت در بین مردم محبوبیت و طرافداران خاص و زیادی دارد، در همین حوزه سایت های بسیار زیادی در دنیا وجود دارند که مردم با آنها وقت خود را سپری می کنند! در این مطلب ما قصد معرفی ۵۰ سایت برتر دنیا را داریم که بر اساس اعلام سایت معتبر الکسا است.

اجازه بدهید ابتدا کمی درباره الکسا برای شما بگویم :

وب سایت معتبر الکسا در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد. این شرکت یکی از زیر مجموعه های شرکت آمازون بوده و به نوعی از مهم‌ترین بخش ها این شرکت به شمار می‌رود. این شرکت به صورت دوره‌ای وب سایت‌ها را آنالیز کرده و براساس ترافیک ماهیانه رتبه بندی می‌کند.

حالا با ما و سایت های برتر همراه باشید:

۱٫ google.com

برترین سایت جهان طبق انتظار گوگل است! همگی ما با گوگل آشنا هستیم. گوگل یک موتور جستجوگر است که از طریق آن می‌توانید به راحتی به جستجوی مطالب، عکس، سایت‌ها، فیلم و … بپردازید. علت اصلی انتخاب گوگل ترافیک بسیار زیاد آن و استفاده بسیاری از مردم از آن است!

facebook.com .2

دومین سایت برتر جهان یک شبکه اجتماعی معروف است، فیسبوک! یک شبکه اجتماعی بسیار پرطرفدار که میلیون‌ها کاربر در خود جای داده است و روز به روز بر تعداد آنها نیز افزوده می‌شود. زاکربرگ کسی بود که این شبکه اجتماعی را تاسیس کرده است.

youtoube.com.3

یوتیوب یک سایت و به نوعی یک شبکه برای اشتراک ویدیوها و کلیپ هاست که از نظر ترافیک ماهیانه بسیار بالا بوده است، اما در تعداد کاربران نتوانسته با گوگل و فیسبوک رقابت کند!

yahoo.com .4

یاهو چهارمین سایت برتر جهان مخفف عبارت (yet another herarchil of ficus oracle)  است که در لغت به معنای “هنوز سلسله دیگری از مشاوران وجود دارند” است. این سایت برای ارسال و اشتراک گذاری نظرات و پیغام ها و همچنین چت از طریق ایمیل به کار می رود. این سایت بعد از گوگل دارای بیشترین جستجو بوده که نشان می دهد لایق کسب این رتبه بوده است.

baidu.com .5

بایدو یک سایت چینی است که شاید تا الان اسمش به گوشتان نخورده باشد! بایدو نسخه چینی گوگل است که در این کشور طرفداران بی شماری دارد.

wikipedia.org .6

ویکی پدیا یا دانش نامه آزاد در سال ۲۰۰۱ میلادی تاسیس شد و از آن سال تاکنون توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. به نوعی می شود از ویکی پدیا به عنوان دایره المعارف اینترنت نام برد، یعنی هدف این سایت انتشار جهانی یک مطلب دانستی است. یکی از علت های محبوبیت این سایت، پشتیبانی زبان های مختلف از جمله زبان شیرین پارسی است.

twitter.com .7

توییتر هفتمین سایت برتر دنیاست! یک شبکه اجتماعی فوق العاده منظم و پر طرفدار.

توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی که به کاربرانش امکان می‌دهد پست‌هایی متن محور تا ۱۴۰ کاراکتر را، معروف به “توییت”، بفرستند و بخوانند. با افزایش کارکردهای اطلاعاتی، هک و … امروزه کاربرد اجتماعی و ارتباطی آن به کارکردی فرعی تبدیل شده است. از توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی شناخته شده و پرطرفدار در جهان نیز نام برده می شود.

Qq.com .8

کیو کو باز هم یک سایت چینی است که به مدد تعداد کاربران زیاد چینی خود توانسته این رتبه را کسب نماید. کیوکیو واحد پول مجازی چین نیز هست.
taobao.com .9

باز هم چین و یک سایت دیگر! تائو بو، فروشگاه مجازی چینی که تقریبا تمام کاربرانش چینی هستند اما ترافیک ماهیانه بالایی داشته و همین باعث قرار گرفت این سایت بین برترین سایت های دنیا شده است.

amazon.com.10

آمازون محصولات نو و یا دست‌دوم را از طریق اینترنت عرضه می‌کند. هم اکنون، این شرکت کتاب خوان‌های الکترونیکی نیز تولید می‌کند که این سری محصولات دارای مشتریان فراوانی در سرتاسر دنیا است. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، سایت الکسا یکی از مجموعه های همین آمازون است!

11- live.com

یازدهمین سایت برتر جهان، سایت لایو است! سایتی که از نظر سرویس دهی، چیزی شبیه به یاهو بوده و کاربران قادرند از طریق آن، برای خود ایمیل درست کنند! لازم به ذکر است این سایت تحت حمایت مایکروسافت است!

۱۲- linkedin.com

لینکدین یک شبکه اجتماعی برای افراد حرفه ای در همه تخصصهای متنوع دنیاست! یک معلم، یک مهندس، یک نجار، یک برنامه نویس، یک محقق و خلاصه هر گروه و صنف کاری می تواند افراد مشابه خود را در این شبکه پیدا کند! این سایت زبان فارسی را نیز پشتیبانی می‌کند!

۱۳- google.co.in

همانطور که پیداست، این سایت هم یکی از زیر گروه‌های گوگل است، اما گوگل این بخش را فقط برای کاربران هندی بوجود آورده‌است! جمعیت زیاد هند و ترافیک زیاد این سایت باعث شده تا در جمع برترین سایت های دنیا قرار بگیرد!

۱۴- sina.com.cn

در بین ۱۰ سایت برتر چین تعداد نمایندگان زیادی داشت، حالا در این بخش هم نماینده دارد! sina یک سایت چینی بوده که اخبار داخلی و خارجی و بررسی برخی از آنها را برای کابران چینی قرار می‌دهد!

۱۵- weibo.com

ویبو نیز یک سایت چینی زبان بود و همچون سایت چینی دیگر این لیست، آخرین خبر‌ها و مهم‌ترین اطلاعات را برای مردم چین قرار می دهد!

۱۶- hao123.com

چینی ها قرار نیست به این زودی ها از لیست بروند! هائو یک سایت تبلیغاتی و به نوعی برای خرید و فروش کالا است! اما یکی از امکانات جالب این سایت عکس ها و ویدیو هایی است که در آن وجود دارد!

۱۷- blogspot.com

این سایت انگلیسی زبان، یک سایت دیگر از زیر مجموعه ها گوگل است، ولی این‌بار دیگر برای یک کشور خاص نیست! بلکه در آن می‌شود اطلاعاتی در باره کروم دید و به نوعی سایت اختصاصی مرورگر گوگل کروم است.

۱۸- tmall.com

این سایت یکی از بهترین سایت ها دنیا، در زمینه خرید و فروش کالاست! تی مال، محصوالات خود را با بهترین قیمت و گارانتی و گاهی نیز بیمه عرضه می‌کند!

۱۹- yahoo.co.jp

همگی ما با سایت یاهو آشنا هستیم! سایتی که در بین ۱۰ سایت برتر قرار گرفته است! اما این سایت یک نسخه ژاپنی نیز برای کاربران ژاپنی داشته و جالب است بدانید، ترافیک این سایت منحصر به فرد و بسیار بالا است!

۲۰- sohu.com

سایت چینی سو هو، یک سایت معتبر کسب و کار برای چینی ها است! وجود کاربران چینی زیاد و خدمات بسیار خوب این سایت، باعث محبوبیت زیاد این سایت شده است!

yandex.ru -21
یاندکس، یک سایت روسی بوده و ترا فیک ماهیانه بالایی دارد! این سایت برای پیدا کردن اطلاعات، جستجو، اخبار، عکس و فیلم و… استفاده می‌شود.
yk.com -22
این سایت هم، مطلق به روس ها بوده و یکی از محبوب‌ترین شبکه ها اجتماعی این کشور محسوب می‌شود. با توجه به ترافیک ماهیانه زیاد این سایت و امکانات خوب آن برای برقراری با دیگران، چندان دور از انتظار هم نبود، که این سایت در این رتبه قرار بگیرد.
bing.com -23
بسیاری از ما با بینگ آشنا هسیتم؛ سایتی که به نوعی امکانات و کاربرد گوگل را دارد! این سایت که زیر نظر مایکروسافت است، برای جستجو عکس، فیلم، اخبار و … به کار می‌رود.
google.de -24
نسخه آلمانی گوگل، سایت برتر بعدی است؛ این بخش گوگل فقط برای کاربران آلمانی بوده و برای جستجو خبر، عکس، فیلم و … برای کاربران آلمانی به کار می‌رود. ترافیک این سایت بسیار زیاد است!
wordpress.com -25
وردپرس، سایتی معروف و محبوب برای وبلاگ نویسان است! این سایت به وبلاگ نویسان این اجازه را می‌دهد که از طریق آن بر‌ روی، سایت یا وبلاگ خود مدیریت داشته باشند!
pinterest.com -26
پینترست، جایی است برای ارتباط با دیگران، جایی که شما می‌توانید مجموعه ای از چیز هایی را که دوست دارید را ببینید و یا خودتان بنویسید؛ این سایت در بین مردم طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل در این مکان قرار گرفته است!
cn.360 -27
سی اِن، یک سایت چینی بوده و از نظر ترافیک ماهیانه بسیار شلوغ است. این سایت برای کاربران چینی که در بورس هستند و اخبار بورس را دنبال می‌کنند بسیار کاربردی بوده و به مردم، اطلاعات زیادی در مورد هر کدام از شرکت ها می‌دهد.
ebay.com -28
این سایت، یک سایت جهانی و بین‌المللی برای خرید کالا هاست. امکان جالب این سایت که باعث محبوبیت بیش‌ترش شده است، طبقه بنده کالا ها و یافتن وسیله دل‌خواه است!
google.co.uk -29
این سایت همانطور که از نامش پیداست، یکی از بخش ها گوگل است، ما نه برای جستجو، بلکه این سایت آژانس ملی توسعه هنر و صنایع است! این سایت در بین مردم جهان محبوبین خاصی داشته و همین باعث قرار گرفتنش در این مکان شده است!
instagram.com -30
اینستاگرام، به نوعی یک شبکه اجتماعی همچون یوتیوب است که به جای فیلم، مردم عکس ها خود را با هم به اشتراک می گذارند! این سایت برای همه مردم جهان در دسترس بوده و امکان اشتراک عکس‌ها باعث محبوبیت زیاد این سایت شده؛ با این حال انتظار میرفت، اینستاگرام، رتبه ای بهتر را ازآن خود کند.

SOSO.COM -31

سوسو، یک سایت خوب و پرطرفدار چینی برای اشتراک گذاری عکس، فیلم و عکس برای کابران چینی. این سایت با ترافیک بالای خود، یک رقیب جدی برای شبکه های اجتماعی و سایت اینستاگرام است.

۳۲- google.co.jp

نسخه ژاپنی موتور جستجوگر گوگل، برای جستجو عکس، فیلم و … که مخصوص کاربران ژاپنی بوده و آنها با استفاده زیاد از این بخش گوگل باعث قرار گرفت این سایت در این رتبه شده اند.

۳۳- google.fr

باز هم یکی از بخش‌های گوگل و این‌بار نسخه فرانسوی موتور جستجوگر گوگل! این بخش از گوگل امکانات بسیار خوبی به کاربران فرانسوی می‌دهد و به همین خاطر هم طرفداران خاص و زیادی در این کشور دارد. 

۳۴- paypal.com

پی‌پال، یک سایت پرطرفدار و محبوب انگلیس زبان در زمینه خدمات پرداخت آنلاین و تجارت است! نقطه قوط اصلی این سایت، رایگان بودن آن و امنیت بسیار بالا آن است و به راحتی با یک ایمیل می‌توانید کارها تجاری و مالی خود رو انجام دهید.

۳۵- msn.com

این سایت انگلیسی زبان، پورتال رسمی برای خرید محصولات، اخبار اقتصادی، چت و ایمیل است؛ کاربران زیاد انگلیسی زبان آن باعث قرار گرفتن در این رتبه شده است.

۳۶- ask.com

موتور جسنجوگر پیش‌فرض برخی مرورگرها مانند فایرفاکس و اکسپلورر”اَسک” بوده و برای جسنجو اخبار، تصاویر، ویدیو و … به کار می‌رود. هرچند این سایت در برابر گوگل امکانات کمتری دارد، ما می‌تواند در آینده‌ای نزدیک محبوب‌تر و بهتر از گذشته شود.

۳۷- google.com.br

این بخش گوگل برای کاربران اسپانیایی- پرتغالی زبان بوده و علاوه بر موتور جستجو، امکانات خوبی به کاربران، نظیر معرفی سایت‌ها و تاریخچه‌های بین‌المللی به کاربران می‌دهد.

۳۸- com.163

یکی از بزرگترین و محبوبترین سایت‌ها چینی، کام.۱۶۳ بوده و در مورد سایت‌ها چینی و اینترنت است.

۳۹- tumblr.com

تومبلر یک سایت و شبکه اجتماعی برای کاربران بریتانیایی بوده و ترافیک زیا و کاربران خاص خود را دارد.

۴۰- google.ru

نسخه روسی متورجستجوگر گوگل، به لطف کاربران زیاد روسی توانسته در این جایگاه خوب قرار بگیرد. این سایت هم برای جستجو عکس، فیلم و … به کار می‌رود.

mail.ru -41

میل، یک سایت روسی بوده که به لطف کاربران زیاد خود، توانسته در این جایگاه قرار بگیرد. این سایت برای برقرای ارتباط با دیگران، اخبار، وضع هوا و … است و به دلیل همین امکانات خوبش، توانسته بیش از ۱ میلیون کاربر داشته باشد.

microsoft.com -42

مایکروسافت، شرکت محبوب و شناخته شده جهانی بوده که دارای یک سایت با همین نام است؛ سایتی که در آن می‌شود اطلاعاتی در مورد محصولات  این شرکت و اخبار مرتبط با آنها بدست آورد. ویژگی خوب این سایت پشتیبانی و پاسخگویی به کاربران است.

۴۳- imdb.com

این سایت، یک سایت هنری و مربوط به معرفی فیلم و تئاتر و نقد بررسی آنها است. ترافیک ماهیانه این سایت هم بسیار بالا است.

۴۴- google.it

نسخه ایتالیایی گوگل، برای جستجو عکس ها و فیلم های کگاربران ایتالیایی بوده و از ترافیک زیادی برخورد است.

۴۵- stackoverflow.com

این سایت، یک سایت جامع برای برنامه نویسان است؛ پرسش و پاسخ و راهنمایی کاربران ویژگی منحصر به فرد این سایت است که باعث محبوبیت آن شده است.

۴۶- google.es

یک بخش اسپانیایی از گوگل با ترافیک بسیار بالا؛ این بخش گوگل، دارای امکانات نظیر، نسخه اصلی بوده و همه ایالت‌های اسپانیا می‌توانند از این متور جستجو استفاده کنند.

۴۷- apple.com

سایت جهانی اپل، دارای ترافیک ماهیانه زیادی است، دلیل آن هم، امکانات خوب این سایت نظیر: دانلود برنامه و بازی برای آیفون‌ها، اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات پس از فروش محصولات است.

۴۸- imgur.com

یک شبکه اجتماعی محبوب، برای اشتراک گذاری عکس و فیلم کاربران با یک‌دیگر. ترافیک ماهیانه این شبکه اجتماعی بسیار زیاد بوده و حتی می‌تواند تهدیدی برای اینتاگرام به شمار برود.

۴۹- reddit.com

این سایت، لینک آخرین اخبار جهان را به کاربران می‌دهد، تا کاربران بتوانند از طریق آن به راحتی به تمامی اخبار دسترسی داشته باشند. به دلیل همین امکان خوب، تعداد طرفدارن این سایت بسیار زیاد بوده و دلیل قرار گرفتنش در این رتبه است.

۵۰- adcash.com

یک شبکه بین‌المللی تبلیغاتی، برای کسانی که سایت داشته و یا به اینترنت علافه دارند. آدکش دارای ترافیک ماهیانه بسیار بالایی بوده و حتی می‌توانست در رتبه ای بهتر قرار بگیرد.
گردآوري و تنظيم: www.majazionline.ir

منبع:آی تی رسان

کانال مجازي آنلاين را دنبال کنيد : telegram.me/majazionline

اين مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذاريد
برچسب ها : معرفی ۵۰ سایت برتر جهان ,www.majazionline.ir ,
1344 دوشنبه 27 مرداد 1393 majazionline نظرات (0)موضوع(معرفی سایت)

مطالب مرتبط

دانلود هزاران جلد کتاب بطور رایگان
با این سایت ببینید یکی هستید یا دوقلو؟
این سایت، سن شما را حدس می زند!
آموزش تصویری تبدیل عکس به چند قسمت مساوی
دسترسی به دوربین های مدار بسته اینترنتی
ارسال sms رایگان با اینترنت
چهره 20 سال بعدخود را بطورآنلاین ببینید!!!
معرفی بیش از200سایت مفید ایرانی
آموزش ارسال SMS رایگان از اینترنت به گوشی ها
معرفی 100 سایت دانلود کتاب(در موضوعات مختلف)
معرفی چند سايت ويژه برای ماه مبارک رمضان
معرفی سایت "ساخت آنلاین عکس های خنده دار"
معرفی سایت دانلود نرم افزار های پولی اندروید به صورت رایگان !!!
معرفی سایت های علمی
معرفی 10 وب سایت برای یادگیری روزانه لغات انگلیسی
معرفی چند سایت مفید برای دانلود مقالات انگلیسی و ترجمه شده
معرفی سایت مفید آموزش زبان انگلیسی برای دانش آموزان(سری دوم)
معرفی سایت مفید آموزش زبان انگلیسی برای دانش آموزان(سری اول)
دسترسی به آرشیوی از برنامه‌های صدا و سیما + لینک سایت
معرفی ابزاری آنلاین و رایگان برای تبدیل انواع فایل در هر فرمتی
معرفی 13 سایت مفید در دنیای اینترنت
اطلاع از جدیدترین و آخرین موضوعات و مطالب مورد جستجو در اینترنت
معرفی سایت:ایران اپس را حتما نصب کنيد
معرفی بهترین سرویس های وب و آنلاین سال ۲۰۱۳
آموزش دریافت کد پستی بصورت آنلاین
معرفی سایتی برای تبدیل فایل متنی به فایل صوتی
معرفی ۱۰ سایت برتر برای دانلود برنامه رایگان اندروید
فهرست کاملی از سایت های آموزش رایگان زبان انگلیسی(Free Online Learning English Sites)
بهترین روش های آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی
معرفی ۱۱ سایت فوق العاده
معرفی سایت IMDB بانک اینترنتی اطلاعات فیلم ها
معرفی سایت رباتهایی برای چت کردن به زبان انگلیسی
معرفی سایت ترانه های کودکانه به زبان انگلیسی
سایت نقاشی آنلاین
مفیدترین سرویس های گوگل برای استفاده روزانه شما
معرفی10 سایت رایگان برای ذخیره و اشتراک گذاری عکس
سایت About.me برای ساخت کارت ویزیت آنلاین
معرفی10 ابزار آنلاین ایجاد پالت رنگ برای طراحان
معرفی15 ابزار رایگان تست سرعت وب سایت شما
معرفی15 ابزار مفید آنالیز و آمارگیر برای وب سایت شما
معرفی10 ابزار آنلاین رایگان برای ساخت آواتار کارتونی
معرفی25 وب سایت رایگان برای ساخت عکس های خنده دار
معرفی9 نوار ابزار اجتماعی برای اشتراک گذاری مطالب سایت
معرفی سایتهای ارسال خودکار مطالب سایت به شبکه های اجتماعی
معرفی10 شبکه اجتماعی برای انتشار مطالب
چگونه قیمت واقعی وبلاگ و سایت خود را بدست بیاوریم
فروش اینترنتی کله پاچه آغاز شد
معرفی سایت شبکه واژگانی زبان فارسی
به سایت اساتید هنر راحتر دسترسی پیدا کنید
به طور لحظه اي آمار جاده هاي كشور را دريافت كنيد

آخرين مطالب ارسالي

-براي پاسخ سريع لطفا با شماره 09304293050 تماس بگيريد


کد امنیتی رفرش
قوانين بخش نظرات
1 - نظرات اسپم و تبليغاتي تاييد نخواهد شد.
2 - فقط نظراتي که جنبه عمومي داشته باشند تاييد و منتشر مي شوند.
3 - نظرات فينگليش تاييد نخواهند شد.
4 - هرگونه درخواست و يا حل مشکلات فقط در انجمن امکان پذير است.
5 - لطفا انتقادات و پيشنهادات و همچنين درخواست هاي خود را از بخش هاي تماس با ما و درخواستي ها ارسال نماييد.

کانال مجازی آنلاین

کانال تلگرام مجازی آنلاین

مجوزهاي سايت

logo-samandehi

اطلاعات کاربري

مطالب پربازديد

مطالب تصادفي

آمار سايت

کل مطالب : 7587
کل نظرات : 1463
افراد آنلاين : 35
تعداد اعضا : 9716
بازديد کل سايت : 37,327,465